Monday, January 15, 2007

meg selv på kartet

dette er en blogg som er til selvskryt og briefing av egne kunstverk, altså en blogg sannsynligvis bare til interesse for meg selv. Likevel, fordi jeg er svært så nyteknisk av meg, og dessuten husker episoder der jeg ønsket at jeg hadde digitale bilder av bildene mine og ikke hadde det, og fordi når jeg først har digitale bilder av mine kjære kunstverk, hvorfor ikke bruke dem, har jeg bestemt meg for at en kunstblogg skal lages.

Den kan for øvrig brukes til annet kunstrealtert også. Jeg vil for eksempel kanskje legge ut kunstopplevelser, vakre ting som mine kjære har laget og kanskje en link en gang i blant. Når min kjære kusine kan lage en blogg som omhandler strikketøyet sitt, kan vel jeg også lage en blogg som omhandler akrylmaling?

No comments: